logo

قابلیت های ماشین لیفتراک

لیفتراک های مجموعه یونیکسل دارای تجهیزات استاندارد و عالی می باشد، البته با ویژگی هایی که در برند های دیگر در نظر گرفته می شود میتوان به تجهیزات موجود در آن پی برد. از جمله تجهیزات در نظر گرفته شده برای لیفتراک، میتوان به: چراغ های جاده، چراغ گردان، چراغ کار عقب، آینه های خارجی، زنگ دنده عقب و بوق نیز اشاره نمود. ما در این مجموعه با نازل ترین قیمت به فروش ماشین لیفتراک خواهیم پرداخت.

قابلیت های ماشین لیفتراک

بیشتر بخوانید: دستگاه مواد کش

آشنایی با ماشین لیفتراک

ماشین لیفتراک را میتوان براساس میزان شعاع بررسی نمود. بهترین شعاع چرخش در یک لیفتراک 4WD زمین ناهموار است و به دلیل شعاع چرخش، نیازی به انتخاب مجدد 2WD نیست. در واقع مدل های MP 2WD و 4WD ظرفیت چرخش یکسانی دارند.ابعاد کوچک کلی آن ها به علاوه قدرت مانور بی نظیر آنها، کاربردی ترین لیفتراک ساخته شده را به کاربر ارائه می دهد، که می تواند تقریباً در هر شرایط یا فضایی کار کند، و در عین حال ارگونومی و دید عالی را ارائه دهد. 

انواع ماشین لیفتراک

  • لیفتراک دیزل
  • لیفتراک دوگانه سوز
  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک رول گیر
  • لیفتراک عدل گیر
  • لیفتراک بلوک گیر

تجهیزات پیشرفته ماشین لیفتراک

تجهیزات کاملا پیشرفته و استانداردی که در ماشین لیفتراک ها موجود است اعم از: چراغ های جاده، آینه ها، صندلی پی وی سی Grammer با تکیه گاه بازو، ترمز دستی منفی، تعویض جانبی یکپارچه، سوپاپ چهارم به کالسکه، فانوس دریایی چرخان و... می باشد. 

تجهیزات اضافی در ماشین لیفتراک

اگر تجهیزات استاندارد کافی نداشته باشند، گزینه‌های اضافی زیادی، مانند: کابین بسته، AC، گرمایش، ارتفاع‌های مختلف دکل، برف پاک کن، چراغ‌های LED، سیستم چندرسانه‌ای، لاستیک‌های طرح دار و ... وجود دارد. 

خصوصیات ماشین لیفتراک

  1.  استفاده از محورهای دیفرانسیل جلو و عقب، تیپ E4 بدون توجه به شرایط سخت، از هر مانعی سبقت می گیرد. به صورت اختیاری، می توانید برای قرار دادن حالت 2WD و صرفه جویی در لاستیک ها، جدا کننده کشش از راه دور را درخواست کنید.

  2. نوع E4 توسط یک باتری 80 ولتی تغذیه می شود که به راحتی قابل تعویض است تا امکان کارکرد بی وقفه دستگاه را فراهم کند. گیربکس و هیدرولیک توسط 2 موتور AC الکتریکی جداگانه هدایت می شوند.

  3. مهم نیست که سیستم کشش متفاوتی داشته باشد، E4 Type اندازه کلی را تحت کنترل نگه می دارد (H1=1.990)، بنابراین ورود به یک زیرزمین یا فضای کوچک مشکلی نخواهد داشت، مانند MP Type، ارگونومی و دید عالی را ارائه می دهد.

  4. به لطف استفاده از نیروی الکتریکی، E4 هیچ آلایندگی ندارد و سطح سر و صدای آن بسیار کم است، که این نوع را برای بسیاری از کاربردها، که در آن ترکیبی از زمین ناهموار و الکتریکی مورد نیاز است، مناسب می‌کند.

  5. حتی از مدل استاندارد مجموعه کاملی از تجهیزات سریال مانند: چراغ های جاده، آینه ها، صندلی پی وی سی Grammer با تکیه گاه بازو، ترمز دستی منفی، تعویض جانبی یکپارچه، سوپاپ چهارم به کالسکه، فانوس دریایی چرخان و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.
     

خصوصیات ماشین لیفتراک

بیشتر بخوانید: قابلیت های دستگاه بادکن اتوماتیک PET

 

ویژگی های صندلی (Grammer) ماشین لیفتراک

  • سیستم فیلتراسیون با تکنولوژی بالا، هم برای هیدرولیک و هم برای موتور، با هشدارهای تغییر نشانگر در اکثر آنها.
  • ترمز دستی منفی خودکار، همیشه در هنگام خاموش بودن دستگاه درگیر است.
  • با کیفیت بالا با تکیه گاه بازو در دو طرف و کمربند ایمنی
  • شیشه های جلو، بالا، عقب، شیشه چند لایه و سبز (آفتاب سایه دار) در بالا.
  • دسترسی آسان برای فیلترها و نگهداری، بدون نیاز به بلند کردن کابین.
  • جابجایی جانبی یکپارچه، برای جابجایی بهتر بار، بدون از دست دادن ظرفیت بار.
  • سوپاپ چهارم به کالسکه که امکان کاربردهای مختلف را به راحتی فراهم می کند (سطل، گیره، چرخاننده سطل، جارو و...)
  • سوئیچ اضطراری جلو و عقب، برای کاهش خرابی.

 

اهداف مجموعه یونیکسل در تولید ماشین لیفتراک

  1. ما تقاضای کمی برای اولین سرمایه گذاری نداریم، بنابراین شرکای ما می توانند کوچک شروع کنند و تا جایی که تجارت اجازه می دهد رشد کنند. ما هدف را طراحی کرده‌ایم، اما این پیشرفت توزیع‌کننده است که افزایش سفارش‌های خرید را دیکته می‌کند.

  2. ما محدودیتی در قراردادهای خود از نظر حداقل سالهای لازم برای شروع عملیات نداریم. ما قادریم با رویه های قراردادی هر شرکت تطبیق دهیم و توافق نامه ای را طراحی خواهیم کرد که برای همه مفید باشد.

  3. ما یک بسته 12 ماهه بدون تعمیر و نگهداری را در تمام ماشین های خود به عنوان بخشی از پوشش گارانتی اختیاری در نظر می گیریم و هزینه های اضافی را در سال اول بهره برداری فراموش کنید.

  4. هنگام فروش محصول، شریک ما از مزایای خدمات مشتری، ضمانت‌ها و کمک‌های پس از فروش بوماق، و همچنین از همه برندهای معتبر و جهانی که بخشی از اجزای لیفتراک ما هستند، بهره می‌برد. 

  5. ما می توانیم محصولات خود را با توجه به مشخصات مشتری سفارشی کنیم تا آنها بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند و محصولی را کاملاً آماده و به پایان رسیده از کارخانه ارائه دهیم.

اهداف مجموعه یونیکسل در تولید ماشین لیفتراک

بیشتر بخوانید: قابلیت های دستگاه تزریق پلاستیک



نتیجه گیری

 شاید یک ماشین لیفتراک یا تراکتور نیاز داشته باشید، شاید شما تقاضای کوتاه مدتی برای یک استکر دسترسی یا جرثقیل بندری متحرک داشته باشید. و این امکان وجود دارد که شما در حال بحث در مورد اینکه آیا باید تجهیزات اضافی را برای یک پروژه آینده بیاورید یا خیر. مجموعه یونیکسل به شما کمک خواهد تا بهترین راه حل ممکن را برای تمام نیازهای کوتاه مدت و بلندمدت اعم از: خرید و فروش ماشین لیفتراک پیدا کنید.

خدمات مشتری شخصی که در آن یک نوع ارتباط یک به یک، همیشه با کارکنان مجموعه یونیکسل در دسترس می باشد. همچنین یک سرویس پاسخگویی 24 ساعته در دسترس است تا با هر پرس و جوی سریع، بتوانید به قابلیت های ماشین لیفتراک پی ببرید.

کلیه حقوق وبسایت متعلق به شرکت نونگار است

کلیه حقوق وبسایت متعلق به شرکت نونگار است