logo

دستگاه مواد کش

دستگاه مواد کش دستگاهی بسیار کاربردی بخصوص در پروسه ی تزریق پلاستیک است که میتواند رادمان کاری دستگاههای تزریق را تا حد زیادی افزایش دهد.به طور خلاصه کارکرد این دستگاه به این صورت است که با توجه به اینکه در اغلب موارد کارگران به علت مشغولیت  بیش از حد نسبت  به پر کردن به موقع مواد در دستگاه تزریق اقدام نمیکنند دستگاه به علت نداشتن مواد اولیه قادر به تولید نخواهد بود در این شرایط دستگاه باید برای مدتی بدون مواد اولیه کار کند تا حسگر ها تشخیص دهند و دستگاه را خاموش کنند.در این حالت تولید شما متوقف می شود و از کار خود عقب می افتید و بدین ترتیب یک اشتباه انسانی موجب ضرر شما خواهد شد. حتی در صورت عدم وجود حسگر بر روی دستگاه تزریق پلاستیک ممکن است بدون مواد اولیه کار کردن منجر به سوختن دستگاه شود. لذا  برای تولید یکنواخت و بدون ضایعات و همچنین  صرفه جویی  در زمان تولید، بهتر است با توجه به موقعیت دستگاه و نوع مواد اولیه از مواد کش ها  استفاده کنید همچنین این دستگاه در صورتی که مواد اولیه موجود کم و یا تمام شد به شکلی به شما هشدار میدهد تا بتوانید دوباره ماده اولیه به آن اضافه کنید.

دستگاه مواد کش پلاستیک همانطور که گفته شد کاربرد بسیار ساده ای در صنعت تولید پلاستیک دارد و تهیه و استفاده از آن خیال شما را از بابت پیوستگی تولید و عملکرد بی نقص دستگاه ها آسوده می کند.

دستگاه مواد کش پلاستیک در کنار قابلیت مکش متوالی می تواند از انواع فیلتر و صافی برای کنترل مواد اولیه ورودی استفاده کند. با نصب فیلتر ها بر روی این دستگاه از ورود ناخالصی مطمئن شده و در کنار داشتن محصول نهایی با کیفیت تر، طول عمر دستگاه را نیز افزایش خواهید داد.

 

انواع دستگاه موادکش

دستگاههای موادکش در دو نوع هوایی و زمینی ساخته میشوند

 نوع هوایی کوچکترین سایز موجود است که بر روی قیف مواد یا قیف گازگیر نصب میشود در نوع زمینی که پر قدرت تر نیز هست موتور پمپ روی زمین قرار دارد و مخزن ایجاد مکش روی قیف مواد نصب میشود.

هر چه ارتفاع دستگاه و همچنین ابعاد دستگاه تزریق بزرگتر و حجم مواد مصرفی در ساعت بیشتر باشد به مواد کش بزرگتر و پرقدرت تری نیاز است.

قدرت مواد کش ها به حجم جابجایی مواد در ساعت و بصورت کیلوگرم بر ساعت بیان میشود.

کلیه حقوق وبسایت متعلق به شرکت نونگار است

کلیه حقوق وبسایت متعلق به شرکت نونگار است